woensdag 3 april 2019

Crafts for Sunday School

Ik heb nog wat werkjes gemaakt voor onze zondagsschool. Het leek me wel handig om ze allemaal overzichtelijk bij elkaar te hebben. Zodat ze makkelijker terug te vinden zijn. Ik heb er daarom een speciale pagina voor gemaakt hier op mijn blog: Free crafts for Sunday school 

I made some more crafts for our Sunday school. I thought it would be nice to put them all together on one page, so that it will be easier to find them. You can find the page here at my blog: Free crafts for Sunday school


Op dit moment vertellen we op onze zondagsschool het verhaal van Samuël. De werkjes sluiten dus ook aan bij dat verhaal. Het is mijn bedoeling de pagina langzaamaan te vullen met werkjes van verschillende verhalen.

Right now we are sharing the story of Samuel at our Sunday school. The crafts I have made so far go along with that story. I am planning on filling my page slowly with crafts for different stories.


De werkjes zijn te downloaden als pdf-bestand, ze kunnen geprint worden op gewoon wit printpapier. Ze zijn beschikbaar in het Nederlands, Engels en Spaans. De Nederlandse werkjes zijn op a4 formaat, de Engelse en Spaanse werkjes op 'letter' formaat. Let er bij het afdrukken even op dat je het document schaalt zodat het op de pagina past.

The crafts can be downloaded as pdf files, they can be printed on regular white print paper. They are available in Dutch, English and Spanish. The English and Spanish crafts are letter size, the Dutch crafts a4 size. When you print make sure that you scale the document to fit the page.


Ik heb dit soort werkjes nog niet eerder gemaakt. Dus ik zou het erg leuk vinden om te horen wat jullie (of de kinderen van jullie zondagsschool) er van vinden! Eventuele tips zijn ook van harte welkom. =)

I've never made these kind of crafts before. So I would love to hear what you (or the children of your Sunday school) think about them! If you have any suggestions, please let me know. =)