dinsdag 11 september 2018

Armbandje Victorian Romance


Dit armbandje heb ik geknoopt met supersterk (polyester) naaigaren van Gütermann. Ik vind zelf de oudroze tinten erg mooi. Doordat het met een vrij dunne draad is gemaakt, is het een heel subtiel armbandje geworden. Ik heb er wat facet geslepen glaskraaltjes in verwerkt, die zorgen voor een mooie twinkeling.

I tatted this bracelet with Gütermann super strong (polyester) sewing thread. I really like the vintage pink colors. The bracelet turned out very delicate, because the thread I used is quite thin. I added some faceted cut glass beads, which give a nice twinkle. 


Het patroontje is van TheKimAndI en heet Victorian Romance. Deze ontwerpster heeft heel veel prachtige patronen. Ik ben ook bezig met één van haar kettingen. Haar patroontjes zijn te koop via: Etsy

This is a pattern by TheKimAndI called Victorian Romance. This designer has many beautiful patterns. I'm also working on one of her necklaces. Her patterns are for sale at: Etsy

3 opmerkingen:


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.