zondag 17 november 2013

Fleurig Tasje

Dit tasje haakte ik al een hele tijd terug, en van de week is hij verkocht! Ik moest het schouderbandje wat langer maken, aangezien dit een tasje voor een groot meisje in plaats van een klein meisje wordt. Ik heb er ook nog een leuke hanger bijgemaakt. De kleuren waren niet direct mijn eigen keus, maar toen ik hem maakte was ik in de Dominicaanse Republiek en had ik geen andere kleuren meer op voorraad. Wat vinden jullie van deze combinatie?

I made this purse quite a while ago, and this week we sold it! I had to change the strap, because this is going to be a purse for a big girl instead of a little girl. I also made a matching hanger. The colors were not really my choice, but when I crocheted this purse I was in the Dominican Republic and didn't have any other colors at hand. What do you think of this combination?



Het tasje is verkocht voor stichting The Bread Basket, door deze verkoop kan er weer een voedselpakket worden uitgedeeld in de Dominicaanse Republiek! =D

This purse was sold for The Bread Basket. Thanks to this, we can distribute another foodpackage in the Dominican Republic! =D
 

Het Fleurig Tasje patroon is te koop via: | You can purchase the Flowery Purse pattern through:

Etsy -------------------- (directe download / instant download)
Ravelry ---------------- (directe download, geen account nodig / instant download, no account needed)

Je kunt via PayPal betalen  | You can pay through PayPal

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel leuke kleurencombi, mooi met de tashanger erbij! Mooi dat jouw werk zo direct iets oplevert in de vorm van voedsel van hen die hen die het zoveel minder goed hebben dan wij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Thanks you! No, I live in Holland, but I was in the Dominican Republic for five months. And, will be going back soon! =)

      Verwijderen
  3. Ik vind de kleuren juist heel mooi!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, leuke blogje, ik heb u gevonden via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes ✄

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.