zondag 10 november 2013

Een bijzondere dag

Het was vandaag een bijzondere dag, want mijn zusje deed belijdenis van haar geloof. We hebben een erg mooie dienst gehad samen. Ik heb deze boekenlegger voor haar gehaakt, als een herinnering aan deze dag.


It was a special day today, because my little sister did confession of her faith at church. We had a beautiful service together. I crocheted this bookmark for her, to remember this special day.

Dit is het patroon dat ik heb gebruikt: | This is the pattern I used:



---

---

5 opmerkingen:

  1. Mooie boekenlegger heb je gehaakt! Een mooi en toepasselijk cadeau voor deze speciale dag!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi toepasselijk kadootje, zelfs helemaal in kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie boekenlegger! Leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Dank je wel voor de link, deze ga ik zeker ook eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.