dinsdag 12 november 2013

Catania katoen voor maar €2,00

We zitten weer in de dure tijd van het jaar... En daarom wil ik jullie graag wijzen op deze mooie aanbieding:

In onze webwinkel 'Tamitha' verkopen we Catania katoen voor maar €2,00 per bolletje! En het mooie is: 
Vanaf 15 bollen betaal je geen verzendkosten meer*!! 

Dus heb je nog wat bolletjes katoen nodig? Ga dan snel naar www.tamitha.nl en sla je slag! =D 
(Mis je een kleur, laat het dan even weten.)




Ook wil ik jullie het eindresultaat van mijn uiltje nog even laten zien. Ik had laatst het uiltje al een keer laten zien. Maar ik heb hem nu ingelijst, en er een mooi 'wijs' versje bij gevonden. =)

I also want to show you the end result of my little owl. I showed the owl in an earlier post. But now I've framed it, and found a nice 'wise' rhyme to go with it. =)


---

---
---

---

* binnen Nederland

2 opmerkingen:


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.