dinsdag 14 augustus 2012

Daar ben ik weer! =)

Had ik net zo'n enthousiast bericht geplaatst dat ik al een jaar aan het bloggen was, en vervolgens schrijf ik zowat twee maanden niks meer... Maar ik ben er nog hoor!!

De afgelopen maanden ben ik met verschillende haakwerkjes bezig geweest. Maar ik heb er nog maar twee helemaal afgemaakt. De rest is nog under construction, dus daar volgen binnenkort foto's van. =) 

Dit zijn de twee haaksels die ik al wel klaar heb. Ik heb ze gehaakt als bedankje voor iemand die dat echt heel erg verdiende!

Een Berner Sennen-tashanger


En een vlinder sleutelhanger


5 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara wat een mooie werkjes maak jij zo kleinnnnn knap. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara,
    Wat maak jij leuke spulletjes!!

    Ik ben een complete haakleek maar zou dolgraag ijsjes-sleutelhangers haken (uiteraard in felle zomerkleurtjes) voor de geboortje van ons 2e kindje :)
    Mijn vraag aan jou: met welk materiaal doe ik dat best (zou het graag vrij fijn hebben) en welke naald gebruik ik best?

    Alvast erg bedankt
    Groetjes
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Griet,

    Dankje voor je leuke reactie! En gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! =)

    Ik gebruik meestal Catania katoen. Voor de sleutelhangers gebruik ik haaknaald 2,5. Voor de wat grotere knuffeltjes en tasjes gebruik ik 3,5.

    Succes met haken!

    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. patty.lebon@hotmail.comdinsdag, 01 juli, 2014

    Dag Tamara, leuke Berner sennen hondje ! Ik heb er zelf een levend exemplaar van, maar zou nu ook graag een knuffel haken. Het is absoluut de mooiste die ik op het internet vind 😉. Kan jij me zeggen hoe of waar ik het patroon zou kunnen krijgen ??

    Hartelijk dank voor je antwoordje
    Groetjes
    Patty

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.