zondag 31 juli 2011

Sleutelhanger

In plaats van een tashanger heb ik vandaag eens iets héél anders gemaakt! Namelijk........ een SLEUTELhanger! =) Goed... Er zit dus weinig variatie in mijn haakwerkjes. Maar dat komt doordat ik straks tas- en sleutelhangers wil gaan verkopen, en daarom moet ik eerst even een voorraadje hebben.

In stead of a bag charm, I've made something totally, completely different today!  Which is... a KEYRING! =) All right... so I have little variation in my crochet projects. But that's only because I want to sell my bag charms and keyrings, so I'll need to have something in stock.

Het vlinderpatroon vind je hier. || You can find the butterfly pattern here.




























Ik heb mijn hangers nu ook gelabeld. Ik was al een tijdje op zoek naar leuke labeltjes, maar vaak komen de kosten voor een eigen ontworpen label wel op zo'n 25 cent per stuk en dat vond ik eigenlijk best wel prijzig. Via het amigurumi- en haakforum kreeg ik toen de tip om bedrukbaar canvas linnen van de Action te gebruiken. Het is erg goedkoop, 1,69 euro voor 10 a4-vellen. Dus een label kost mij nu maar 0,003 cent per stuk. (Kijk, dat zijn betere prijzen!) En je kunt je label ook nog eens helemaal maken zoals je dat zelf wilt. Ideaal dus! Het logo op het labeltje is van onze stichting waarvoor ik straks al mijn gehaakte spullen wil gaan verkopen. Binnenkort meer daarover!

I've also made labels for my bag charms and keyrings. I'd been looking for labels for a while now. But when you want to make your own designed labels it costs about 25 cents per label, which I think is quite a lot. On the "amigurumi- en haakforum" someone advized me to use printable canvas from "Action". It's very cheap, 10 a4 sheets for €1,69. And now a label costs only 0,003 cent. (Well, that's a price I like!) Plus, you can also design your label exactly the way you want it to be. I love it! The logo on my label is of our foundation, which I'll be selling my crochet projects for! I'll be telling you more about that soon!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara,

    heb dit berichtje wel gezien, maar de link naar het patroontje werkt niet (meer). Heb jij het pdf-je nog voor mij misschien?
    Zou ik erg blij mee zijn :-))))

    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het patroontje niet bij de hand nu. Maar ik vond wel een andere link naar heel veel vlinderpatroontjes.

    http://www.crochetpatterncentral.com/directory/butterflies.php

    Volgens mij zit deze daar ook wel tussen. Alleen gebruiken ze daar andere manieren om het lijfje te maken. Ik heb 10 lossen gehaakt, die om het dubbelgevouwen 'bloemetje' heen gedaan en aan het begin weer vast gemaakt met een halve vaste. De voelsprietjes zijn een koordje van lossen (ook een stuk of 10 geloof ik) met aan de uiteinden knoopjes of kraaltjes. Ik hoop dat je er zo wat aan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.