woensdag 27 juli 2011

Kindertasje

Het is even een tijdje stil geweest hier op mijn blog, omdat ik met een 'groter' project bezig was. Een kindertasje, naar een patroontje van Vendula Maderska. Het heeft wat zweetdruppels gekost, maar uiteindelijk is het me toch gelukt het hele tasje af te krijgen!

It's been quiet here for a while, because I was working on a 'bigger' project. A girl's purse, Vendula Maderska's pattern. It wasn't easy, but after a lot of work, the purse is finished!



Verder ben ik ook druk bezig met de webwinkel waar ik straks al mijn gehaakte spulletjes in wil verkopen. Zodra die klaar is laat ik dat natuurlijk even weten!

Besides crocheting, I've also been working very hard on a webshop to sell all my crochet projects. I will let you know when the shop is open!

5 opmerkingen:

  1. Ben heel nieuwsgierig naar je "grotere project", maar dit tasje is ook zo leuk om te zien, hartstikke schattig en leuke kleurencombinatie! De kraaltjes maken het extra leuk, goed gedaan! x Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dit was het grotere project... ;) Voor mij in ieder geval een groot project. =) Bedankt voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, een bekend tasje. Ook erg mooie kleuren! Je vroeg op mijn blog naar het patroon voor het portemonneetje. Die heb ik niet (zelf op gevoel gemaakt) maar het is dus afgeleid van dit tasje.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ok, ik meende het patroon al te herkennen. =) Ik vind jou portemonneetje echt heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan ik het patroon kopen van het kleurige tasje

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.