zaterdag 1 augustus 2015

Prinsesje voor een prinsesje =)

Het is hier eventjes rustig geweest, maar mijn haaknaald heeft ondertussen niet stil gelegen. Er zijn verschillende dingen die ik nog moet laten zien, en ik begin maar even met deze. Dit lieve prinsesje (knuffeldoekje) heb ik gehaakt voor mijn kleinste nichtje. Vandaag kon ik het haar eindelijk geven en ze nam het met een 'big smile' in ontvangst! =)


It's been a little quiet here on my blog, even though I'm still working on many crochet projects. There are a few things I would like to show, and I'm going to start with this. I crocheted this sweet princess security blanket for my youngest niece. Today I was finally able to give it to her, and she received it with a big smile! =)

---

Geen patroon gebruikt / No pattern used

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi.... Zachte, lieve kleurtjes! Dat meisje zal inderdaad blij geweest zijn.
    Ben je blog beginnen volgen vanaf vandaag. Ik zie hier allemaal toffe dingetjes.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.