dinsdag 11 juni 2013

Fleurig =)

Terwijl hier buiten de (tropische) regen met bakken uit de lucht komt vallen, zit ik binnen een fleurig tasje te haken. Daar vrolijk je toch weer wat van op! =)

Ik heb nu eens even wat andere kleurtjes geprobeerd. Al had ik niet zoveel keus, want de winkel die het katoen "binnen twee weken" op voorraad zou hebben, heeft dat nu (na drie maanden) nog steeds niet... Maar goed, "mañana" maar weer eens vragen of het al binnen is... ;) (en straks in Nederland heb ik gelukkig mijn eigen voorraadje weer bij de hand) Ik heb dus dezelfde kleurtjes gebruikt als bij het vorige tasje, maar in een andere volgorde. Dan wordt het toch weer een heel ander tasje. =)




While outside it's raining cats and dogs, I'm inside, crocheting a Flowery Purse! That sure does cheer you up. =)

I've tried out some different colors. Although, I didn't have a lot of choice, because the store that said they would have the coton in stock "within two weeks", still doesn't have it now (after three months)... Oh well, I guess I'll just have to ask again "mañana"... ;) (and I'm looking forward to be able to use my own stash once I'm back in Holland) So for now, I used the same colors, but I put them in a different order. The purse turns out really different, doesn't it? =)




---

UPDATE:

Het Fleurig Tasje patroon is nu te koop via: | You can now purchase the Flowery Purse pattern through:

Etsy -------------------- (directe download / instant download)
Ravelry ---------------- (directe download / instant download)

KOOP HET NU: Fleurig Tasje (Geen account nodig, directe download, je kunt via PayPal betalen)
BUY IT NOW: Flowery purse (No account needed, instant download, you can pay through PayPal)

---

11 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk ook weer zeg. Mooi met deze kleurtjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was me nog niet eens opgevallen dat je dezelfde kleurtjes had gebruikt, wat een verschil kan dat maken, hartstikke mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het verbaasde mij ook al dat het er dan weer zo anders uit ziet. Ik heb alleen in deze geen rood en geel gebruikt, dat maakt ook wel verschil natuurlijk. =)

      Verwijderen
  3. Ook deze combinatie is weer heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is 'ie ook heel leuk! Die van mij wordt weer heel anders, qua kleurtjes (de favo-kleurtjes van mijn dochter). Even wachten tot haar verjaardag voorbij is en dan kan ik 'm laten zien. :-) Ik ga 'm zeker vaker maken, het is een leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel benieuwd naar de jouwe. Maar moet nog eventjes geduld hebben dus. =)

      Verwijderen
  5. Wat een prachtig tasje.
    Je maakt heel mooie dingen en ik vind je goede doel ook mooi. Daarom heb ik je een award gegeven. Zie het als compliment, en voel je niet verplicht.
    groetjes,

    lize (http://bonjoli.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het een erg leuk compliment! =) (en ben jou ook gaan volgen nu)

      Verwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.