zondag 23 oktober 2011

Weer eend(t)je

Ik heb wat letterbedeltjes gekocht en daarmee maak ik nu naamhangers voor aan mijn tashangers. Ik ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen. Ik gebruik satijndraad, want de letterbedels hebben vrij grote gaten. Maar het is een beetje lastig om daar geschikte kraaltjes bij te vinden. Ik heb maar één soort kraaltjes die aan het draad past. Maar het zouden eigenlijk kleinere kraaltjes moeten zijn (met gaten van ong 3mm). Iemand enig idee waar ik die kan kopen??

Ik heb de klant laten kiezen welke hanger zij het mooist vond. En zij koos voor de eerste. =)
Welke vinden jullie het leukst?



3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ik vind de 2e het mooist, maar ja, smaken verschillen en de klant is... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, dit eendje! Zou iets voor mijn man zijn, want hij bouwt een eend (2CV) om tot Burton.
    De tekst bij het eerste eendje vind ik het beste passen...
    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zo zie je maar. Twee reacties en twee verschillende voorkeuren. =) Inderdaad is de klant koning, dus Baukje mocht beslissen. Morgen komt ze hem ophalen. Ik ben benieuwd wat ze er van vindt!

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.