dinsdag 15 november 2016

Frivolité je mee?

Frivolité is nog steeds niet zo bekend in Nederland, terwijl je er toch hele mooie dingen van kunt maken.

       

Lijkt het jou leuk om ook te leren? Surf dan eens naar YouTube, want daar zijn heel veel tutorials te vinden, waarmee je je het frivoliteën zelf kunt aanleren. (zoek maar eens op 'tatting') Of kijk eens bij de beginnerslessen van Tatted Treasures. Aan de hand van die lessen heb ik zelf het frivoliteën geleerd. Voor het materiaal dat je nodig hebt om te frivoliteën kun je terecht in onze webwinkel op www.tamitha.nl Hieronder een overzicht van de materialen die je bij ons kunt bestellen:

 
 

Ook kun je in onze webwinkel terecht voor het Durable borduur- en haakkatoen. Dit dunne garen is heel geschikt voor frivolité en in allemaal mooie kleuren verkrijgbaar. Het is op dit moment in de aanbieding voor maar €2,30 per bolletje!


Hier op mijn blog kun je ook nog links vinden naar verschillende gratis frivolité patroontjes die ik zelf heb gebruikt: Gratis frivolité patroontjes

Ik ben op dit moment bezig met een frivolité ketting. Ik hoop er binnenkort wat foto's van te kunnen laten zien! Wie is er nog meer bezig met frivolité? =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.