zaterdag 5 september 2015

Vogeltjeshanger

We hadden deze takkenbundel al een tijdje, maar hij was een beetje saai... Het leek me wel leuk hem wat kleurrijker te maken. Op internet had ik al verscheidene keren de vrolijke vogeltjes van "Dol op wol" voorbij zien komen, en het leek me altijd al leuk om die een keer te maken. Nu had ik er een mooie reden voor! Het vogelhuisje hing al aan de takkenbundel, en die heb ik laten hangen, want ik vond het er wel leuk bij passen. =)




We have had these decorative branches for a while, but they were kind of dull... I thought it would be fun to make them a bit more colorful. I had seen "Dol op wol's" birds many times on the internet, and I'd always wanted to make them. Now I had a good reason to do so! The bird house was part of the original branch set, and I left it there, because I figured they match the birds. =)

Patroon | Pattern: Dol op Wol

5 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, lieve kleurtjes en grappige vogeltjes!
    Wil ook nog wel eens zo'n takkenhanger versieren...
    Weer iets bij op het lijstje! Zal deze zeker onthouden als inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, lieve kleurtjes en grappige vogeltjes!
    Wil ook nog wel eens zo'n takkenhanger versieren...
    Weer iets bij op het lijstje! Zal deze zeker onthouden als inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vogeltjes blijven leuk. Mooie kleuren en leuk zo als groepje samen met het huisje aan een tak.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tak heb je zo. Gezellig stel met hun eigen huisje ;) Mooi in deze vrolijke kleurtjes.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.