zondag 31 juli 2011

Kleine update

Ik heb er nog eentje bijgemaakt! En het paarse kraaltje aan de eerste heb ik vervangen door een roze. Staat toch wat mooier dacht ik zo. =)

I've made another one! And I replaced the purple bead on the first one by a pink one. I think it looks better this way. =)

Het vlinderpatroon vind je hier. || You can find the butterfly pattern here. 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Ik vind hem met dat nieuwe kraaltje ook leuker. Wat rustiger lijkt wel.

    De labeltjes zijn goed gelukt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Ik ben ook heel blij met de labeltjes! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi


    wat is het super leuk gedaan.Erg mooi


    groetjes Conny

    de flinders zijn so lief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Conny!

    Ze zijn ook zo leuk (en snel) te maken! Ik heb ze inmiddels ook in het rood, lichtblauw, lichtroze en turquoise. =)

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populaire berichten